Sunday, March 2, 2014

Bandung - Family Day Syahrin & Co. 2014 [Part 4]


Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Hari keempat, bererti hari terakhir bagi kami menjejakkan kaki
di tanah Bandung. Sedihnya.. sebab pengalaman di Bandung ini sangat berharga.. Kami berkumpul di Lobi pada pukul 12 tengahari sementara menunggu Benkbenk dan rakan-rakan menjemput kami.















Sebelum ke Rumah Mode, kami makan tengahari di Rumah Sederhana Nasi Padang.. Keunikan Nasi Padang ini adalah semua lauk akan dihidangkan dihadapan kita.. Dan kita kena decide nak sentuh yang mana.. One Touch Consider Eat.. chewah.. hihi.. After kenyang mengisi perut.. kami ke Destinasi Seterusnya iaitu Rumah Mode.
















Selepas kami ke Rumah Mode, kami ke Kartika Sari yang terkenal dengan Brownies.. Memang sedap.. lagi-lagi Brownies Kukus dan Pisang Bollen.





Akhirnya.. tamatlah destinasi Family Day kami di Tanah Bandung.. dalam pukul 3 lebih.. kami dihantar pulang oleh Benkbenk ke Bandara Husein Sastranegara Bandung.. Sedih, penat dan seronok.. 

Pertama sekali, kami mengucapkan Ribuan, Jutaan terima kasih buat majikan kami, En Syahrin dan Puan Mastura kerana sudi menaja dan membawa kami merasai nikmat percutian di Tanah Bandung. Kami sangat menghargainya.. Selamat Tinggal Bandung.. ada masa.. ada rezeki..kita berjumpa lagi.. In Sha Allah.. ^_^











0 comments: