Wednesday, March 4, 2009

Seminar Tax di Taman Melawati

02 Mac 2009 (Isnin), Taman Melawati – Satu seminar berkaitan kaedah - kaedah mengisi & melengkapkan borang cukai telah diadakan di Dewan Seminar Bayatech Sdn Bhd, Taman Melwati. Seminar ini diadakan hasil daripada kolaborasi antara Bayatech Sdn Bhd dan beberapa Firma Audit / Ejen Cukai temasuklah Syahrin & Co.

Seminar ini dihadiri oleh ejen-ejen cukai dari beberapa Firma Audit / Ejen Cukai sekitar lembah klang. En. Syahrin, Pn. Mastura, Surina, Muaffaq & Fazri merupakan antara ahli Syahrin & Co. yang menyertai seminar ini.

Seminar yang disampaikan oleh speaker, En. Rozali ini tidak lain adalah bertujuan untuk meningkatkan lagi kefahaman dan pengetahuan dalam mengisi dan melengkapkan borang – borang cukai khususnya borang cukai Syarikat (Borang C, R & R31). Selain itu, En. Rozali juga menyampaikan maklumat – maklumat terkini berkaitan dengan LHDN.

Rata – rata, peserta seminar amat berpuas hati dengan perjalanan seminar yang amat berinformasi dan bermanafaat ini. Diharap, para penganjur dapat mengadakan lagi seminar – seminar yang seumpamanya bagi meningkatkan lagi ilmu pengetahuan disamping menjalinkan keakraban sesama ahli Firma.

Afaq & Fazri antara wakil Syahrin & Co. yang mengadiri Seminar ini.

Surina, staf tekun Syahrin & Co. juga hadir pada hari itu.

En. Rozali (baju kuning cerah) sedang menjelaskan sesuatu kepada para bos-bos yang juga peserta Seminar.

Borang - borang LHDN yang terlibat - Borang C, Borang R & Borang R31. Nota Seminar juga dibekalkan.










0 comments: